Förskylning

Hej
Då var det ny månad och välkomnar september. Just september är en intensiv månad då det är någonting nästan varje helg. men så är det ibland, och man måste ibland tacka nej till vissa saker för man orkar inte. Man är en trött 2 småbarns mamma ha ha .
Dessutom är både jag, Nellie och Filippa förskylda och det släpper inte fattar inte och på mig sätter det antingene på rösten eller öronen och denna gång öronen jag hör typ ingenting. Men men det går över förhoppningsvis någon gång.
I helgen vart det  lungt älskar att vara hemma, tog en liten sväng med Viktor, anki och Majsan till Ouleten i Barkarby, jag var på barnenshus dom har total utförsäljning på deras sortiment, hittade inget speciellt, jo en cykel hjälm till Filippa.
I söndags hade jag lovat Ragnar på Östgötakällare att jobba från kl 16 tiden, jätte kul var det att bara göra någonting annat och jag kom ihåg det mästa och gjorde inget fel ! sa till han att det är bara att ringa i fall det krisar sig =)
Igår hjälpte jag David med fakturor så vi höll på med det hela dagen nästan.
Fick reda på av fina Anna Karlsson att jag fick en plats på Bloggmiddagen den 4 oktober =) Åh vad roligt det ska bli har träffat så underbart fina människor bla på bloggkryssningen. Ser så framemot middagen.
Och snart är det dags för Loppi event det ska också bli kul det är gravid och baby och det är på Junibacken.
En annan rolig nyhet är att det blir tillökning i Kungahuset Prinsessan Madeliene väntar barn och den beräknas komma i Mars 2014, så kul !
 
 
Skärmavbild 2013-09-03 kl. 09.15.50
Blid lånad från Aftonbladet
Så roligt med en ny liten Prins eller Prinsessa
 
Ha en fin dag =)
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen