Grattis min älskade lilla Nellie på din 1 års dag

Tänk att för ett år sedan hade jag ett litet knyte som låg på mitt bröst, Nellie var så liten och nu fyller hon 1 år idag ! Grattis älskade lilla söta Nellie på din dag. Tiden går så fort, trots att hon är liten fortfarande så är hon ändå stor. För ett år sedan var hon bara några timmar gammal och visste ingenting om någonting och såg ljuset för första gången. Igår hade vi kalas och även idag kommer det vara kalas !
Hela fredagen bakade jag så fick till lite goda sötsaker ! 
 
 
Grattis Älskade Nellie !!!
 
inte alls gammal 
Kommer massa Kalas bilder i ett senare inlägg !!! 
Puss och Kram Ha en fin dag ! 
Vill även passa på att Gratta Nellies fina gudmor Mickaela på Mickaeladagen !! Kram på dig 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen