Min lilla Nellie

Blev många inlägg idag =) Men så blir det ibland har man mycket att skriva om och ibland ingenting. 
Vi var hemma hela dagen jag och Nellie, jag ska fortsätta städa huset som jag har påbörjat, har även sytt sittdynor till Bugaboo donkeyn ska vissa sedan. Hade tänkt köpa men det är ju lite kul att sy själv, få se om jag syr fler i andra färger, skulle vilja sy i Burberrytyg men det är så svårt att få tag i. Ska vissa bild på mina dynor. 
Men min lilla Nellie är så envis vill inte äta mat och man får absolut inte mata henne, så hon ska äta själv. Men petar mest och några bitar in i munnen. Idag fick hon äta med bambinos äta själv sked för första gången noch hon fixade att få den till munnen. Lillfisen måst gå upp i vikt hon är lätt som en fjäder. Hon lever på välling ! 
Tur att hon äter det igalla fall. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen