Rolig helg

Hej ! 
Ny vecka nya tag =) 
I helgen var det släkt träff på min mammas sida mina sysslinger, Nellies och Filippa. 
Jag och min syssling Mickaela tog tag i allt för att det skulle bli av. Mickan hade hyrt en byggdegård utanför Enköping. Vi drog v vid 12 tiden på lördagen. Vi skulle förberedda lite saker. Alla kom vid ca 16 tiden. Man fick ta med sig själva det man skulle äta och dricka under kvällen.Vi hade fixat färdig köpta kladdkakor. Det var  tips promenad och femkamp som Mickans morfar hade ordnat. Det vart en jätte lyckad kväll och alla var nöjda och det  var kul att träffa alla. Jag var väl hemma vid 01,30 tiden helt slut men det var det  värt. 
I går var jag trött hela dagen så jag gick runt i myskläder och gjorde ingenting. 
Likaså idag har varit och handlat och slängt skräp, tänker bara slappa idag med. 
Har lite jag ska fixa hemma:
¤Förberedda Nellies 1 års kalas, skriva ner vad som ska bakas och handlas. 
¤Maila snälla Hanna som ska fixa min blogg
¤ Fixa i ordning Nellies och Filippas första böcker. 
 
Annars i veckan är det bara Torsdagen och Fredagen som jag ska göra något på, Ska också förhoppningsvis hämta min bil och så måste jag åka in till Byengberg och byta Filippas rosa Regn kappa !  
Puss och Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen