Söndag

Hej!
Det var ett tag sedan men det är fullt upp hela tiden så jag försöker skriva när jag får lite tid över.
I veckan onsdags så var söta Molly och Lina här vi hade en ur mysig dag som alltid när vi ses. Lina och jag har gått i samma klass låg/mellan satdiet och så gick vi gymnasiet tillsammans. Är glad att vi har tagit upp kontakten igen och det är jätte kul att vi har barn i samma ålder. Tack fina Lina för en mysig dag !
I torsdags kom min älskade syster och Mammi och söta Anton. Vi hade en jätte mysig hemma dag och var ute i solen och barnen lekte i sandlådan. Det har varit så fint väder hela veckan och låt det aldrig ta slut vill inte att höst och vinter ska komma. Tack för en fin dag mammi och syster !
I fredags åkte vi in till stan jag och Nellie möttte upp mammi senare. Jag skulle hämta ut hyrbilen som vi ska ha då våran bil ska på service. vi gick runt i stan jag hittade en peresent till Nellie. Hon fyller u ett år snart ! Lillfisen!
Tack för en mysig dag Mammi =) och Tack för hjälpen med bilen.
I går lördag så var jag, nellie och Filippa i Västerås vi skulle träffa Mickan och planera släkt träffen som är nästa lördag. Puhh vi var lite dumma både jag och Mickan att vi tog på oss detta då vi båda har småbarn och det är lite att fixa fast vi har valt att göra det så enkelt som möjligt då verken hon eller jag orkar eller har tid med att fixa med precis allt. Det kommer bli super bra och ser framemot att träffa alla !
 
Idag är vi bara hemma orkar inte göra någonting krafterna är slut för tillfället så dom måste laddas.
 
Min lilla Bakelse
Söta kunsinerna
Min söta älskade fina lilla Anton han är så go !
Min älskade mammi Tack för att du alltid ställer upp och du är världens bästa Mamma ! Älskar dig massor !
I sture gallerian har dom öppnat Babyshop ( finns på nätet ) massa fina saker
När Filippa och Nellie har storlek som Hunter stövlarna har så kommer jag köpa ett varsit par
Burberry åh vad jag älskar deras fina saker
 
Elvis åkte snälskjuts brevid Nellie hela dagen !
igår vart det skaldjurs afton hos oss !
Ha en fin söndag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen