Äntligen säljare i Stockholm för Theflagshipcompany

Så kul det ska bli att få åka hem till folk för homeparty, Kan säga attdet är så fina kläder med så fin kvalitet till så bra priser. Jag bara älskar kläderna.
Är det någon som är sugen på att ha ett home party om du bor i Stockholms området så kommer jag gärna och har ett homeparty med dom super fina kläderna. Eftersom det är ett nytt märke så är det endast tjej kläder denna säsong men till hösten kommer det även komma en fantastisk kill kollektion. 
Maila mig på :
 
[email protected]
 
 
För att handla i Webbshoppen och få samma priser på homeparty ange KODEN: TFCSS14EXWI  
 
Mina tjejer älskar också kläderna från Theflagshipcompany 
 
 
 
Kläderna har fått eget rum =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen