Dåligt bloggande

Hej! 
Har varit lite dålig på att skriva men har haft fullt upp. 
I lördags var vi på Lilla söta Leos 1 års kalas så fint och mysigt ordnat kalas. Tack för att vi fick komma och vara med och fira dig på din 1 års dag. 
I söndags åkte jag ut en sväng så skönt att få komma iväg och bara vara själv jag blir tokig på att bara vara hemma och egen tid är så uppskattat. 
Igår tog vi det lungt hela dagen, jag han ringa och fixa lite samtal. 
Nu har jag bestämt mig att jag ska bli säljare för Theflagshipcompany, så kul det ska bli och känner att det kommer vara en ny utmaning i livet. 
Allt är inte riktigt klart ännu men om det är någon redan nu som vill boka ett home party framöver  i Stockholms området så säg till. Det är bra värdinne rabatt. Och framför allt kläderna är så fina önska det fanns allt i vuxen storlek. 
Så det har jag hållit på lite med idag och ska ha telefon möte med Jessica och Jessica (båda dom som startade det heter likadant) på torsdag. 
Jag och Cissi har tränat en del så nu jäklar ska vi nå våra mål, jag har även i dag börjat med 5/2 och det var super jobbigt hungrig konstant men det går över första dagarna är värst. 
Mina icke ätar dagar kommer att vara tisdagar och torsdagar och det måste jag förska hålla så att jag kommer in i dieten. 
 
Mitt underbara goa lilla Gudbarn Leo 1 år, är så glad att du vill att jag ska vara din fadder 
Massa gottis 
Barnes mini lilla tårta så gulliga 
Mickis är så duktig på att fixa roliga saker, här är en skatt kista med pengar  
Har pysslat ett armband till min älskade syssling Mickis, tack för att du finns i mitt liv 
Armband till tjejerna
 
Mina fina tulpanner blommar Fick dom av mina tjejkompisar för 1 vecka sedan 
Blev i söndags så sugen på engod räksmörgås och så belv det en med allt möjligt på 
Har även några goda recept på rätter jag gjort för det var ett tag sedan ska lägga ut dem i morgon =) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen