Fixa och trix med Theflagshipcompany

Har fixat med att göra lite flygblad som jag kommer sätta upp lite var stans. Har satt upp på BVC, öppnaförskloan och Filippas dagis. Har några ställen till jag kommer sätta upp på. Längtar tills jag har mitt första home party har ju precis startat och väntar på mina visitkort som snart dyker upp. jag tänkte ha öppethus hos mig torsdagen den 8 maj kl 18,30 har skickat via Facebook men är det någon jag missat så kontakta mig =) Jag bjöd bara in dom som har tjejer eftersom det är tjejkläder men är det någon som har killar och vill komma så får ni givitvis det =) men som sagt säg till jag kan ju missat någon det vart ju en del att skicka till ! maila mig på [email protected] om ni undrar något eller vill komma den 8 maj ! Känner eller vet in någon som vill komma så är dom jätte välkomna hem till mig men maila mig =) [email protected] så jag vet hur många som kommer senast den 6 maj vill jag ha svar =) 
Kul ska det bli varjefall, kommer bjuda på fika och tilltugg och så får man känna och klämma på dom fina kläderna =) 
 
Mina egen pysslade flyblad 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen