Fler påskägg

Hej! 
Filippa och Nellie sov hos mormor och morfar fredag till lördag, jag lämnade dom igår vid 10 tiden och åkte till gymmet, skulle träna med en tjej Anna men hon fick förhinder så jag körde själv. Sedan hem och duscha och i väg in till Stan på Lexington utförsäljningen mötte upp fina Helena som följde med mig. Det var väldigt utplockat och hittade några saker. Men kom hem sedan och ångrade att jag inte köpte några saker hatar att man ångrar sig efteråt. 
Väl hemma igen sprang jag och fina Cissi och efter det hade vi after run =) Med bubbel och tilltugg på altan, super trevligt =) 
Till middag blev det rester i kylen. Skönt att slippa laga mat ibland. 
Jag fick ett ryck lite senare och städade hela huset, bäddade rent och älskar verkligen känslan som man får av att allt är rent. 
 
Idag lördag  begav jag mig in tidigt till Lexington utförsäljningen och handlade några saker som jag vill ha fast allt fanns ju inte kvar som jag velat ha men men det blir säkert fler tillfällen. 
Efter det begav jag mig till Birka terminale för Loppi event- Food and Lifestyle 
när det var slut åkte jag och hämtade småfisarna och man saknar verkligen dem när man varit i från dem. Dom hade haft det jätte mysigt och kul hos bästa mormor och  morfar. 
Tusen tack för hjälpen med tjejerna=) 
 
Tack för barnens påskägg 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen