Hej !

Hej! 
Jag har inte flyttat min blogg ännu men det kommer nog bli i dagarna, kommer göra ett inlägg här och länka till nya adressen. 
Igår var mina tjej kompisar här på middag det var min tur att fixa middagen. Tusen tack för att ni kom är så glad för att ni är mina vänner  och tack för fina blommor =) 
Blev Råraka till förrätt
fisksoppa med egen gjord aioli och bröd
daim cheese cake till efterrätt. 
Så igår förberedde jag maten så det blev inte så mycket ut och fara dessutom åker jag fortfarande på reserv däcket, ska dit i morgon och få ordinarie däcket på. Så bra att det hann bli klart vart lite orolig då dom har så mycket att gör och vi ska på kalas på lördag och ville inte åka på reserv däck till Västerås. Men dom prioterade mig då jag sa att jag var tvungen att ha blien på lördag så jätte snällt av dem. 
Idag träffade vi mamma/mormor gjorde lite ärenden så skönt att få saker gjort när man hinner det. 
Ha hunnit pyssla lite, ska ta bild på en tavla som vi hela familjen gjorde =) 
Den andra är en tavla med hela alfabetet ska också vissa bild men det är lite strul med bilderna. 
 
Ha en fin kväll =) 
Puss och Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen