Mysig dag med Cissi

Hej! 
Idag åkte jag i väg tidigt och lämnade barnen hos mormor, tusen tack min älskade mammi för att du har dom. 
Sedan åkte jag till sats gymet för lite styrke träning, Denna vecka har jag och cissi tränat måndag, onsdag och idag, jag ska även köra i morgon en sväng på gymet. Nu jäklar ska vi nå våra mål. 
Sedan åkte jag hem och jag och Cissi sprang våran runda, sedan hade hon gjort en super god lax sallad med jätte god dressing. Tusen tack för en trevlig dag, hon hjälpte mig med skype =) Hon jobbade och jag satt i ett annat rum och hade skype möte med Jessicorna från Theflagshipcompany företaget. Ska bli så kul att få sälja deras fina kläder. 
Nu väntar jag bara på leveransen av fina kläderna. 
tack för hjälpen bästa Cissi. 
Jag drog i väg vid 17,45 på ett Vip-event som Lekmer ordnade(Lekmer öppnat en super fin butik vid barkarby handels område. Kommer berätta mer om det i ett annat inlägg. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen