Sofia den första, Det flytande palatset

Idag var jag och Filippa inbjudna till att se förhandsvisning av "Sofia den första, flytande palatset. 
Vi tog bilen till pendel tågs station och däri från tåget till stan det tar bara 8 min så det är så smidigt man slipper det där med parkering i stan. 
Filippa tyckte det var så spännande frågade hela tiden om prinsessan att hon inte var rädd för den. Hon visste inte riktigt vad som skulle hände det var biio premiär för henne. 
Vi fick bra platser, det bjöds på smoothie,kakor, festis och russin. Filippa var super trött men var vaken förutom på slutet då slumrade hon till. Min trötta lilla prinsessa. 
Filimen handlar om prinsessan Sofia som är en super modig och söt prinsessa. Hon har ett magiskt halsband som gör att hon förfandlas till sjöjungfru och då får hon vara med om ett spännande äventyr under ytan. Den var verkligen super bra gjord och rolig det händer saker hela tiden som göra att man inte blir uttråkad och för barnen är det lätt att hänga med. Bra musik är det med och man blir glad av den. 
Filmen har premiär på Långfredagen 18 april kl 8,00 ! Så en mycket väl besökt film att se. 
Tusen tack One37 och Disneystore för att vi fick komma ! 
 
 
Min egen alldeles söta lilla prinsessa 
 
 
Alla barnen fick prinsess målar bok 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen