Underbara soliga påsken

Hej! 
Nu är jag tillbaka från påskledigheten från bloggen =) 
Vi drog upp till Dalarna Rönnäs våran Villa Fiolie. 
Jag åkte till Jula och shoppade loss på kamping saker =) 
För våran i vårat hus i Rönnäs finns det verken toa eller kök. 
Köpte kokplatta, grill har vi redan där. sov madrasser som man pumpar upp som blir som sängar. och annat som var behövligt. 
Skönt för vi kunde lämna kvar där uppe i vårat båthus. 
Barnen har ju blöjor så det fungeradae super bra. 
Vi stannade i 3 nätter det var så fint väder och man bara älskar att vara där på dagarna och vi hade det hur mysigt som helst. Både Nellie och Filippa älskar att vara där. 
david och jag passade på att röja på starnden flyttade massa stenar och gjorde det fint. Åh vad vi längtar tills det är klart. 
Har tagit massvis med bilder det kommer ett inlägg senare med alla bilder ! 
Vill önksa en fin dag, nu ska jag ta tag i dagen ! 
Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen