Vip- invigning Lekmers nya butik

Idag var jag inbjuden med andra bloggare, personer till Vip-kväll för Lekmer har öppnat en super fin butik i Barkarby handelsområde ! Kommer definitivt handla där när jag ska ha barnsaker/leksker/presenter. Ett stort utbud med ordning och reda, super trevlig personal. 
Det bjöds på massa godsaker och gott dricka. Det fanns en liten outlet där med galet bra priser på allt. Så jag handlade en del. Bra med presenter och man spar till julafton och snart är det påsk. Så det är bra att ha ett litet lager. 
Tusen tack fina Lekmer för inbjudan och att jag fick komma jätte fint ordnad mysig kväll. Sedan är det så kul att träffa alla mina fina blogg vänner ! 
Är glad att jag fått möjligheten att få lära känna dom =) 
 
hur söta är inte dom rosa jackorna dessutom super bar pris ! 
Här kan man ta en mysig stund och bara sitta ner och ta det lungt 
Hur roligt är inte det här duplot det kommer stå med på Filippas och Nellies önske lista 
Finaste Malin har shoppat loss
 
jag handlade lite med vissar i ett annat inlägg 
Här är fina blogg ligan Malin, TessJennie,Nina, Nadja så kul att få hänga med er ! 
Tusen tack för bäsat Goodiebagen Lekmer 
 

Kommentarer
Postat av: Malin - allt och lite annat

Alltid lika kul att träffa dig fina! :) <3 Jag lånar några bilder av dig, länkar såklart! :) Kram

2014-04-11 @ 13:43:53
URL: http://www.alltochliteannat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen