Älskar min nya fina Personliga almanacka

Hade äran att vinna en personlig almanacka hos bästa Mathilda =) Tusen tack fina du för vinsten vart så glad och det kom verkligen i rätt tid då jag hade tänkt köpa en ny för min går ut. 
Kommer definitivt beställa nästa gång min är slut, var så smidigt och enkelt att göra den och kul att man får den som man vill, dessutom var det snabb leverans och skönt att man inte behöver springa ut i affärer och leta utan kan sitta hemma i lugn och ro och göra den själv. Så här vart min  Personligalmanacka  =) 
 
I mitt paket gömmer sig =) en gissa vad ? 
Rosa såklart almanacka 
Valde till stjärnor 
Så rosa fin är den 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen