Jag och Cissi

Det har som vanligt varit fullt upp med massor att göra men det är något jag älskar att ha mycket att göra. 
I helgen som var hade jag mitt sista homeparty för denna säsong. Men ska fortsätta nästa år igen med Theflagshipkläderna. 
Jätte kul !!!
 
Idag var vi på Bc möte hela dagen och det är så kul att vara med på banan igen och älskar verkligen att åka och jobba. Efter vi var klara åkte jag hem, bestämmde med Cissi att vi skulle åka till Bromma blocks en sväng (Filippa och Nellie är hos min mammi) eftersom jag ville inte stressa ifrån mötet så nu kunde jag ta det lungt. 
 
Jag och Cissi gick ocjh tittade vi hittade lite julklappar och åt en god middag. 
Mysigt att det bara var Cissi och jag och uppskattar verkligen att hon är en sådan fin vän. 
När vi ändå var där besökte vi favis butiken där man verkligen kan hitta det man söker, så ett tips besök Ombonat på övre plan 
 
Mysiga rottingfåtölj med fina ny inkommna textiler
Juligt och fint i butiken 
Kolla in den söta lilla blåa pyjamasen, hur bra present är inte det till någon 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mums!

2014-12-18 @ 21:41:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen