Ny shoppat

När jag var i stan en sväng idag innan jag började jobba så sprang jag förbi en butik som jag handlade mycket i förut, butik Eden dom har allt möjligt. Blev några saker där i från och härom dagen när det var morgon shop på H&M så köpte jag en skjorta alla ni som känner mig vet att jag älskar skjortor och går för mesta dels i det. 
Det blir ju en d el klädinköp från Ginatricot med men försöker hejda mig då jag tänker jag ahr så mycket. 
 
skjortan från H&M 
Dessa är askar med förvaring tycker dom var fina och man kan använda dom till mycket och bara fint att ha dom liggande det ser ut som böcker. Båten tänkte jag ha i trappen passade in i vårat hem. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen