Huddinge sjukhus för tester

Hej!
Idag drog jag och Nellie i väg tidigt för att rönka och ta fler tester på lilla Nellie. Huddinge är en bit att åka och jag lyckas såklart alltid åka fel. Men börjar hitta på sjukhuset vid det här lagret. Stackars Nellie fick inte äta någonting efter kl 06 men duktiga hon klarade det jätte fint. Med hennes lilla magsäck.
Dom håller på att utreder i fall det kan vara CF sjukdom, hon har gjort ett test innan men det vissade att hon skulle gå vidare och göra fler tester. Man ska ligga under 30 och ligger man mellan 30-60 får man göra om och göra fler. Det är en väldigt ovanlig sjukdom men såklart oroar man sig för sitt lilla barn. 
Vi ska tillbaka den 19 mars för resultat och vikt och längd. 
I morgon ska hon få vaccin på BVC stackars henne dom bara sticker och sticker i henne. Just nu vill jag bara att det ska vara 19 mars och veta att allt är bra. Känns varje fall som dom gör allt för att lilla Nellie ska må bra. Huddinge är ett bra sjukhus. 
Eftermiddag så packade jag mellis till Nellie och Filippa och vi gick till en lekpark som Filippa älskar. Det är en liten bit att gå men det var så skönt väder solen sken så det gjorde inget. Tränade med Cissi på kvällen och nu är jag på väg att gå och lägga mig !!! Natti Natti
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur är det med sötaste lilla Nellie? Har dom listat ut nåt? Kramar

2014-02-20 @ 21:39:57
URL: http://blogg.alltforforaldrar.se/morsanj
Postat av: Jessica

Hej Jenny !
hoppas att ni mår bra gud vilken underbar resa ni verkar ha haft =) Nellie mår bättre men vi har tagit nya tester och får svar i mitten av mars på dem, men dom har inte hittat något, vi har byt till mjölkfri välling och nu spyr hon inte i varje fall så det är bra så nu ska hon upp i vikt ! Kramis på dig

2014-02-20 @ 22:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen