År 2013, sammanfattning

Här kommer en sammanfattning av år 2013, kul att blicka tillbaka och minnas det som varit. 
Mina Nyårslöften är: 
¤Sluta äta godis
¤Träna mera
¤
 
 
Januari
 
David började året med att fylla 32 år 
Nellie blev 4 månader 
 
Februari
Min vän Anna och hennes Andreas gifte sig 
Filippa fyllde 2 år 
alla Hjärtans dag 
Kusinen Anton blev döpt
 
Mars
jag fyllde 34 år 
Kusinerna
Nelie döpte sig 
Leklandet 
Loppi event 
 
 
April
Påsk 
Påsk
Vi besökte spårvagns museet
mina Geggamoja tjejer mössa och tröja från Geggamoja 
Fråga en bonde event 
finnaste Johanna som driver och är ägare till bästa barn butiken Byengberg store 
 
 
Maj 
 
Nellie gungar för första gången 
Filippa på kusinen Bosses födelsekalas 
och Nellie på kalas
Kusin Bosse 2 år 
Vårat hus i Dalarna börjades bygga 
Häslade på Bryllingen Leo för första gången 
var på Morfars jobb
Loppi event 
Röhnisch event 
 
Juni 
Marcus tar studenten 
Prinsess bröllop
på skansen 
på thai resturang fira Viktor 20 år 
Nellie midsommar afton 
Filippa midsommar afton 
 
Juli
Äter hamburgare i Dalarna 
på våran strand i Dalarna 
Båtlivet 
 
 
mycket lek på stranden blev det i sommras 
vari i Sälen toppen och vandrade 
vart en lång sommar i Dalarna för att vi skulle hinnafixa med huset 
 
 
 
Augusti 
Leos dop 
Filippa började på nytt dagis 
Formex mässan 
fann nya vänner på mammablogg kryssningen 
 
mammabloggen kryssningen var så rolig 
 
mera bilder och forts kommer då korten inte går att ladda ner 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen