Filippa hemma från förskolan

Hej! 
Igår var jag hem till min vän Jennie, vi hade tjej middag och jag älskar mina tjejkompisar är så glad att jag har dom i mitt liv =) Jennie hade gjort jätte god kyckling lasagne och en jätte god vitchoklad muffins med grädde, allt var jätte gott =) 
Idag fick Filippa vara hemma från dagis hon är förskyld och har feber ätit dåligt.
Så det blev en hemma inne dag för oss. Tur att domhar mycket leksaker att sysselsätta sig med =)
 
Middag blev det en enkel köttfärs sås ! 
Nu ska jag ta tag i och ev flytta min blogg se om jag lyckas, blir så nervös då jag alltid gör något fel när jag ska göra något fina Sofies svägerska hjälpte mig sist när jag strulade till det, Tusen tack !!! 
Sofies blogg följer jag med =) 
 
Sov gott =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen