Geggamoja ny kollektion visning

Hej! 
Idag var jag och Nellie inbjudna till Geggamojas nya vår kollektion så fina klänningar, mössor allt var super fint, 
älskar deras kvalitet och hållbarhet man kan tvätta och tvätta och ändå är kläderna fina i formen och ii färgerna. 
Jag bara älskar deras färger och ränder tycker det är så fint. Visningen var i Babyshops affär i Sture gallerian
Tusen tack för ett mycket trevligt frukost event med härliga människor. 
Så kul att träffa mina bloggis kompisar =)
Tack fina Malin (från Geggamoja för inbjudan ) för att hitta mer om nyheter klicka HÄR
Här kommer bild bomb från idag !
 
 
så söta klänningar 
fina rosa nyanser 
badmode fina baddräkter ska inhandlas till mina tjejer 
bara älskar deras fina mössor 
snuttisar i fina färger 
fina flippisar 
 
mjuk fin snutte 
fina mössor med stjärnor på gillar vi 
 
Jeans jacka för både tjej och kille ! Nr 13 på kepsen står för kollektion 13 
min Nellie gossade med Nallen 
Tusen tack för fina Goodibagen =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen