Hemma dag

Hej! 
Idag är det fredag och både Nellie och Filippa är fortfarande förskylda, Filippa har blivit värre men dom har inge feber i varje fall och tack och lov inte magsjukan. 
Fått ställa in dater med mina vänner i veckan för skjuta på det då man har barn kan man aldrig veta och det är svårt att få igenom planerna som man bokat. Men men det är bara att gilla läget att det är så. 
Så idag har jag och Filippa rensat och städat igenom lekrummet. Vi han det medans Nellie sov en snabbis på förmiddagen. 
Filippa fyller år om ca 14 dagar så jag har börjat planera 3 års kalas, det blir ett litet kalas för Filippas kompisar i hennes ålder, satt och tevekade hur jag skulle göra men börjar hon bli större och mera medveten och vill vara med och bestämma lite. Kommer ha ett för släkt och ett för hennes vänner. 
Hon har en liten önske lista som hon skrivit lägger upp den senare på bloggen. 
Hon fick docksåps del i julklapp så hon önskar sig inredning till det bland annat hon har även fått mitt gammla som jag renoverade så massa möbler behövs. Men listan kommer lite senare. 
 
Nu ska jag försöka vila lite har sådan huvudvärk så jag tror att huvudet sprängs. 
 
Ha en trevlig helg fina du =) 
 
Puss och Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen