Nu kör vi 2014

 Hej! 
Jag och Cissi har börjat köra hård träning på både kost och träning, nytt år är lika med nystart. 
Vi har bestämmt att vi ska träna måndag, tisdag, torsdag, lördage el söndag ! Och vi har hållt det hittills. Detta gäller även att vi ska äta kost som vi har bestämt till träningen. Nu ska vi nå våra mål !!!! 
Nog om träning idag var det första dagen för Filippa på Dagis hon ville inte gå hem hade haft så roligt där som hon alltid har =) 
Man hinner lite mera på dagen då man bara har ett barn att ta hand om =) 
I morgon ska jag ut själv och göra massa ärenden tänkte ev ta en sväng till gymmet med =) 
 
Har även tagit tag i några av mina TO DO PUNKTER. 
Rensa foton och framkalla så nu väntar jag bara på dom på posten. 
Har massa kvar tänkte göra en års bok 
2010
2011
2012
2013 
och även 2 st fotoböcker till Nellie ! 
Så detta är mitt just nu pyssel projekt.
 
 
 
 
Lovat att jag ska ha tävling få se om den hinner komma upp i kväll annars i morgon 
 Kramis Jessica 
 
Behövde uppdatera Filippas gaderob hittade lite på rea från H&M, allt för endast 400:- 
 
Pjamas tjejerna =) 
 
Älskar deras pjamas från Thesleepycollection jätte skön och fin kvalitet passar både flickor och pojkar 
Deras rosetter kommer från Byengberg
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen