Nu kör vi Kreta del 3 på en gång =)

Underbara Kreta resan fortsätter i bilder 
 
Jag och Filippa tog en egen shopping dag i stan 
bästa väskan var perfekt att ha med på shopping rundan 
Filippa älskar leksaks butiker 
min stora tjej 
dom här 2 systrana bråkar och kivas lika mycket som dom älskar varandra och kan inte vara utan varandra 
Frukost mumsis 
skönt att få roomservice på den varje dag 
jouisen och löken så gottttttt
saknar löken, köpte med mig en påsen hem till sverige med lök 
vi bodde husen nästan längst bort tror det var det andra eller tredje längst bort, vi hade egen pool så det var inte alla hotell rum som hade det det fanns även villor längre upp där som också hade egen pool
Filippa njuter på stranden sista dagen 
så bra med dessa Uv dräkter verken Filippa eller Nellie brände sig 
Manos körde oss över allt på hotell området alltid lika glad och trevlig 
vi tömmde hela butiken på Moet när vi handlade så då fick vi testa denna och den var jätte god med 
älskar champange bilder =) 
 
alltså denna utikt fick man aldrig nog av 
jag ville ta med mig denna fina palm hem men det gick ju inte riktigt så jag döpte den med champange och den fick namnet Jessica ladde även en kork i mitten av palmem och tog med mig 2 palm blad i resväskan som jag satte i vatten när jag kom hem ska försöka odla rötter på den och sedan plantera få se om jag lyckas 
vackra palm 
rosorna börjar visna lagom till hemfärden 
sista korten 
vi reste mitt i natten och måste säga att det gick bra med barnen dom sov nästan hela tiden på planet 
humlis var så klart med hem 
Mysigt att barnen haft 2 helt fantastiska veckor med oss och hoppas vi kommer tillbaka dit någon gång när dom är lite större ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen