Ville bara titta in och säga Hej

Hej! 
Har fortfarande semester och därför dåligt med inlägg men så fort allt är som vanligt igen så kommer inlägg varje dag igen. Det är så fint väder och man är ute från morgon till kväll så det finns inte så mycket tid vid datan. Jag är dessutom åkt på något i halsen och hosta sedan vi kom hem från Grekland var till vårdcentralen igår för kännde att jag inte blivit bättre. Men jag har åkt på någon infektion i halsen och det kan sitta i i 6 veckor, varför blir man sjuk på sommaren man är ju ute hur mycket som helst. Det är bara jag som åkte på det med. Men men det går över. 
Annars har vi varit hemma, barnen älskar att bada i sin nya pool och leka i snadlådan och gunga på sina gungor. Något som både Nellie och Filippa älskar med är att leka med sina dockvagnar och sina dockor. Dom kan leka hur länge som helst med dom. 
Dagar i bilder ! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Men åh, Jessica! Era döttrar är så underbart söta =) Å du med förstås ;) Vilken härlig sommar ni ser ut att ha =)

KramKram!

2014-08-04 @ 18:37:41
URL: http://www.esmeralda71.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej finaste Lotta =) Gulliga du dina barn är också så söta, hoppas allt är bra med dig kramis Jessica

2014-08-15 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen