Absolut Torr/ Sheroshop

I veckan fick jag ett vip-utskick från Reddville och absoluttorr. Hur passande är inte det just nu dom varmare tiderna som vi har framför oss just nu. Jag har en tendens att få¨så varma fötter och dom svullnar och blir svettiga så  det kommer väl till användning på mina varma sommar fötter. 
Absolut Torr hjälper dig att slippa oroa dig för svett. Absolut torr är en extra effektiv antiperspirant som motverkar svett och dålig lukt i upp till 7 dagar. Absolut Torr är effektiv mot all typer av svettningar, som tex armsvätt, fotsvett och handsvett. 
Det finns smarta Absolut Torr Wipes som är enkelt att ha med i väskan eller så finns det Absolut Torr Dab-on som är en mindre flaska som inte tar stor plats i tex nässesären som man kan ha med på sin resa. 
Absolut Torr Wipes är super bra att smörja in på fötterna och på så sätt kan man hålla sina fina sommarskor fräscha hela sommaren utan tåbira lukt !!!!
 
Just nu får just du få ta del av kampanjeerbjudandet där man kan köpa Absolut Torr frakfritt i den nylanserade Sheroshop. Erbjudandet gäller till 30/6-2014 ange kampanjkoden Torr i kassan. Klicka HÄR för att komma direkt till Sheroshops sida 
 
 
Tack snälla Reddville och Sheroshop för utskicket =) Trevlig sommar önskar jag er med =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen