Girls night out by sea taxfree shopping och maffiga goodibagen

Girls night out by sea hann vi med shopping i Taxfreen. På söndagen direkt efter frukosten mellan 9,30-10 fick vi VIP shopping i Taxfreen, perfekt då det var lungt och skönt och man kunde handla i fred och slippa köa. 
Jag hade lite saker som jag visste jag skulle handla så hittade allt, perfekt =) 
No7 är det bästa ansikst vård enligt mig och jag har fastnat för det märket. och det är prisvärt i Taxfreen kostar 125.- dag el natt kräm annars i butik över 200:- Dom hade även börjat med makeupstore och lite bättre priser även på det. 
I den maffiga goodiebagen fick vi massa bra produkter.
Tusen tack Mgroup för en supertrevlig kryssning och den maffiga Goodisen =) 
 
Köpte varsin barbie docka till F och N, sedan tipsade Anna mig om hårborsten som är bra om man är hår öm, perfekt till N och F. Både Malin och Anna köpte en sådan och då köpte jag också en sådan och bra är den verkligen. 
Tangle Teezer heter den och som sagt den är mjuk och det känns knappt när man borstar.
Dessa smarta behållare fanns att köpa och man fyller sin favorit parfym i den och tar med sig den på resan. Den går inte sönder och man riskerar inte att få parfym i hela väskan. 
Massa goda dofter 
Makeupstore tillhör ett ut av mina favorit märken när det gäller smink 
 
 
Champange här med snygg design på flaskorna
Goodibagen fanns det massa bra produkter, fattas dock chipspåsen och en hammarby halsduk
 
 
Tack fina Malin och fina Anna för att ni var bästa rummisarna, är så glad att jag lärt känna er =) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen