Girls night out by sea

I lördags drog vi ett gäng ca 60 pers på kryssning Girls night out by sea som annordnades av Mgroup PR och Event.
Vi var ett gäng Bloggvänner som kännde varan innan, alltid lika trevligt och härligt när vi ses. Det varit ett fart fullt dygn med massa roligheter, god mat, trevliga människor, taxfree shopping m.m
Mot båten Birka Crusies
Mina hytt vänner Malin och Anna . Vi möttes upp på terminalen innan. 
Mathilda höll oss sällskap i väntan på vi skulle få hytterna 
Vid minglet bjöds det på gott att dricka 
Minglande bloggare 
Julia, Anna och Camilla 
Mgroup välkomnade oss, Madde som brukar hålla i det kunde tyvärr inte följa med så hennes kollegor fick ta hand om oss 
Alla fick varsin goodiebag 
 
Vinst bordet 
Jag hade turen och vann något för håret.Berättar mer om det i ett annat inlägg
 
 
 
Fina Catarina Hurtig kom och minglade med oss, hon och söta lillkillen matchade varandra jätte bra, hon är alltid så glad och trevlig och har ett varmt hjärta 
 
 
 
 
Jag och fina Anna 
Tallrikar från middags buffen 
Vi tog lite luft ute på däck 
Fina Julia 
Fina Mailn 
Fina Camilla och fina Anna 
Mailn 
Roliga och fina Sofie är alltid så glad 
Frukost är alltid så gott 
Solar på däck 
Jag  i min Theflagshipcompany T-shirt (146-152) den är jätte mjuk och skön 
upptagna tjejer 
Avslutades med en gemensam lunch 
Man fick välja på fisk eller
kött 
 
Mer om innehållet och min vinst kommer i ett annat inlägg =) Tack alla fina tjejer och Mgroup för ett trevligt dygn med er =) 

Kommentarer
Postat av: Malin - allt och lite annat

Tusen tack för supertrevligt sällskap, bästa hyttkompisarna! :) <3 Kram kram

2014-06-02 @ 20:30:15
URL: http://www.alltochliteannat.se
Postat av: Jessica

Hej Malin försökt kommentera på din fina blogg men jag har inget google konto, tusen tack fina du för att du och Anna var bästa rummisarna, kram på dig

2014-06-02 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen