Mysig och trevlig midsommar

Hej! 
Vi hade en super mysig och trevlig midsommar i Dalarna. God mat, dricka, dans runt midsommar stången, bastubad, det ända som saknades var fint och varmt väder det var super kallt och jag hade inte packat rätt kläder till oss. Men vi hade trevligt ändå. 
 
Nellie 
Filippa älskar att plocka blommor 
Kusinen Bosse 
Nellie älskar att åka flak moppe med farfar
Filippa midsommar klänning på ( finaste klänningen från Theflagshipcompany)
Massa gott att äta 
 
Fina Mia 
Vi delade på en Roger champange
Gungorna är favorit platsen
Nellie i kläderna från Theflagshipcompany
 
 
Midsommar afton 
Bosse och Filippa hade daladräkter på sig 
Finaste dala dräkten på Filippa 
Nellie ville fiska i fiskdammen 
 
Korv är favoriten
Mina kära svärföräldrar tack för en super mysig  och trevlig midsommar 
Godis råttan Nellie
 
 
reste midsommar stången 
sötaste Bosse i daladräkten 
Jordgubbarna såg så röda och goda ut ( men jag kan ju inte äta dom är allergisk)
Rose 
bastubad och trtt eller ej men jag badade i sjön 
vi var en sväng i rönnes här är stranden som är under omgörning, stranden ska jämnas till och dit massa sand 
Våran pir är också under omgörning =) Mysigt att man kan sitta längst ut med ett bord och stolar, bryggan som ska byggas kommer ligga vid båthuset. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen