Nu tar jag semester

Hej! 
Har inte hunnit skriva på ett par dagar vi har suttit typ varje dag och letat resor och nu har vi bokat =) Ska bli så underbart att få komma iväg och bara få vara och njuta av livet, vi behöver komma i får som familj, bort från allt och få uppleva saker ihop. 
Semseter kan inte komma mer lägligt då sommar värmen lyser från sin frånvaro. 
Så dom kommande dagarna är det fullt upp med planering, inköp och packning för det är inte bara att dra just när man har två små barn. Det är mycket man ska tänka på men det är så värt när man väl är på plats så man kan njuta av semestern. Just nu håller jag på att söka på tips på Packlistor det är lite lättare då man vill få med allt. Dessutom var det så bra vi alla förutom Nellie som inte får någon vikt med sig ( vi får ha 2 gånger 23 kg alltså en extra väska var ) så det är ju super bra inte för man kanske har det men man behöver inte känna pressen att det blir för mycket. 
 
I torsdags sändes Halv åtta hos mig igen då jag var med 2012 =) Vad roligt det var och Filippa som är lite större nu tyckte det var jätte spännande att se sin mamma på Tv och dessutom se sig själv gunga som liten. 
Vi hade så kul när vi spelade in och jag skulle gärna göra om det =) 
Vi träffade även min fina vän Jennie och hennes söta Saga en sväng i torsdags på dagen. Tack för en mysig stund och en trevlig lunch, gissa vad vi åt =) Sushi så klart =) 
 
 
Nytt i min gaderob, skin kjol hittade på rea på H&M och en vit top från Gina tricot
Barnen fått nya pyjamasar söta från Lindex
Redo att träffa söta Saga 
Jag på Tv Halvåtta hos mig 
 
Vårat hus var lite under om byggnad hade precis fått klart vår nya vånning i huset och därför lite bygg ställning och det var inte möblerat över allt ni som känner mig vet att jag älskar märket Lexington company och vårat hem är den stilen. 
Ha en fin och trevlig helg mina nära och kära =) 
Få se om det hinns med några fler inlägg innan vi drar, kommer sedan efter semestern bomba bloggen med massa bilder från vår resa. =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen