Regbågens Barnkläder

Härom veckan var jag inbjuden till ett butiksevent "Regnbågensbarnkläder" som fina, proffsiga Jessica driver och äger. Hon verkligen urgullig och tar hand om sina kunder på bästa sätt, den personliga servicen som ger det där lilla extra. Det finns massa märken och butiken är specielterat sig på massa märken med mönster. Märken som: Molo, Cadeau, Geggamoja, Didriksson, Nova Star, Villervalla, Luddiss och Maxomorra. 
 I Goodibagen som var personlighets plockad utifrån kille/tjej storlekar så fick jag en Onepease till Filippa lite stor var storlek 110-116 men den kan hon växa i =)
 
Så i morse innan jag klivit upp och Filippa och Nellie klev upp förre mig så kommer Filippa in till mig i klädd i sin maxmorra onepease, hon dragit på sig den helt själv, där stod hon söt som socker i den. Jag hade lagt den uppe på hennes byrå för att den sedan skulle hanmn i hennes låda men hon tyckte det var kul att sätta på sig den. Så hon fick äta frukost i den och hon ville genast att vi skulle ta kort och gissa vad hon ville ha med på kortet, Tote small bag från Theflagshipcompany 
Hon är så gullig när hon vet vad som passar ihop och matchar bra tillsammans, undra vem som skolat henne =) 
Hon sa att Totebagen var likadan rosa som det hon har på sig likaså när hon hade en cersie rosa hårsnodd så sa hon likadant, undra vad det kommer bli av henne. När jag sa till henne att det är en mysdress då sa hon direkt då vill jag äta ostbågar i den på fredag på myskvällen =) 
 
Om ni vill kolla in märket Maxomorra eller dom andra märkerna klicka HÄR för att komma direkt till Regnbågensbarnkläder !!! 
 
 
 
 
 
 
Filippas nagellack kan inte vara mer passande till outfiten 
Gissa vems lilla hand som kom med =) 
Min stora smarta 3 åriga Filippa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen