Soliga dagar bara flyger i väg

Hej ! 
Dom soliga dagarna bara flyger i väg då man spenderar mesta delen utomhus och det är så underbart man vill aldrig att det ska ta slut och bli vinter. 
Varav därför lite frånvarande från bloggen. 
Har några inlägg att skriva och lite blider. 
 
Jag fick ett samtal från Citygross förra veckan och då jag fick veta att jag vunnit ett presentkort och hur glad blir man inte då =) Tusen tack bästa citygross det kom väl till användning. 
 
älskar min scarf som vi fick i goodibagen från Mgroup kryssningen 
 
Som sagt det har ängnats en del i trädgården, Filippa tog även en tur i sin bil till sin kompis Thea 
I sandlådan hittar man ofta Nellie 
Filippa 
Lite rörigt i bakgrunden det beror på att vi har haft fönster renovering av alla våra fönster
Filippa i sin klänning från Theflagshipcompany 
Kommer fler inlägg och även recept på fisk rätten jag gjorde i går =) Nu måste jag duscha barnen 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen