Byengberg store har 2 års kalas

Text och bild är lånad från Byengberg 
 
Varmt välkomna på 2 års kalas i ByEngberg Store, lördagen den 15 mars kl 12-15.


Tänk att på 2 år har byengberg.com haft trafik från 135 länder i över 3000 städer.
Butiken är nog nästan Sveriges mest omskrivna barnbutik just nu och själv har jag gett mig in i tidningsvärlden med min Mini-Me sida i Plaza Kvinna och skriver tidningens mest lästa blogg. Snart släpper @ebbavonsydow en fantastisk festbok med recept, där jag & Olivia medverkar. @engsall har skapat en ny profil för Petite Olivia, magiskt. Det går att fortsätta i en evighet...

2 år fyllda med hårt slit och framgång ska firas med Er som gjort denna resa möjlig!

Ta med barnen och kom på tidernas kalas. Party decorations & tilltugg skapade av självaste @malinmuhr, som är party, wedding & kidspartyplanner. 

Huvudsponsorer: Anthon Berg, Plaza Kvinna, Glossybox, @leksaksborgen, Petite Olivia, LCC och Nordic Feel. 

Vill du & dina nära komma? Osa antal till [email protected]
 
För att komma till hennes hemsida klicka HÄR
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen