Fredag och sol mina vänner !

Hej! 
Hur står det till ? 
Här är allt lungt och fridfullt Filippa är på förskola och Nellie sover skönt att känna lungnet. 
Ute lyser solen och så efter längtat då det kom snö häromdagen oh trodde inte mina ögon när jag tittade ut. 
Vi skulle åkte och hälsat på Mickis och Leo i går men fick ställa in det då sommardäcken är på bilen och vill inte sitta och köra så långt så vi bokade om dagen och ser framemot mys dag med er. 
Så det blev städ dag hela dagen och trott eller inte men jag hann städa hela huset på en dag ! 
Jag har sagt det så många gånger att snart ska det komma en städerska men skjuter hela tiden på det får liksom inte arslet ur vagn att ringa. 
När man börjar jobba sedan kommer man ju få anlita  alla möjliga =) 
Förstår inte riktigt hur dom som har många barn gör =) 
 
Nu ska jag ta tag i lite sysslor innan lillfis vaknar, ha en fin dag och trevlig helg alla fina =) 
 
Puss och Kram 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen