Bambinos nya Squeezy Spoons

Jag har testat denna super bra sked som man sätter på tex smoothien då det är lättare för barnet att äta den och det blir mindre kladd och spill. 
Super enkel att sätt på och tar liten plats i skötväskan. 
Tänkte lotta ut 1 st paket med 3 st spoon det ända man behöver göra är att lämna en kommentar i fältet nedan och säga att man är med. Läs mer om Bambino squeezy spoons HÄR
kommer dra en vinnare tisdagen den 13 maj så håll utskick =)
Dela och sprid gärna tävlingen =) 
 

Kommentarer
Postat av: Magda, Victor och Vendela

Hej Jessica,
Vilken toppensak! Mina båda barn älskar smoothies och dessa skedar skulle ju vara perfekt. Vi är med och tävlar.
Kram från Magda, Victor och Vendela

2014-05-06 @ 21:53:21
Postat av: Eva Gustafsson

Jag är med och tävlar :)

2014-05-08 @ 16:08:15
Postat av: Therese och Anton

Mitt lilla matvrak älskar smoothies och vi är med och tävlar om dessa smarta skedar. Puss och Kram

2014-05-08 @ 20:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen