Egentid och bara få rå om sig själv

Hej! 
Nu är jag tillbaka hemma igen efter mysiga dagar då jag bara rått om mig själv =) 
Tusen tack min älskade mammi och pappi för att ni tog hand om Filippa och Nellie, jag är så tacksam och uppskattar det massor. 
Jag och min bästa vän Emnet hade bestämt att jag skulle komma till henne. Visste bara inte när jag skulle komma in till stan på fredagen. Men jag åkte till henne på eftermiddagen och vi promenerade in till city och där sprang vi i massa affärer och tittade på kläder och skor till oss själva. Så skönt att inte ha någon tid att passa utan bara vara och tänka på sig själv. Vi åkte tillbaka till Emnets lägenhet där vi lagade middag, super gott vart det =) Råraka till förrätt, oxfile i hoinsås till varmrätt och kladdkaka till efterrätt och vi drack vin till. Vi pratade och hade super trevligt hela kvällen och jag sov kvar där det var enklast så =) Känndes som man var 25 igen och bara kunde vara. 
Tusen tack bästa finaste Emnet för att du ville vara med mig , vi hade en super trevlig dag =)
 
Idag så hämtade jag barnen och vi åkte till Bosse kusinen som fyllde 3 år. Vi kom hem vid 19 tiden och nu är jag väldigt trött och ska försöka vara vaken då det är Eurovisitonsonkontest på TV =) 
Ha en fortsatt trevlig kväll och helg =) 
Puss och Kram 
 

Kommentarer
Postat av: Marlene

En himla härlig dag alltså. DET kan man leva länge på :-)

2014-05-11 @ 14:57:51
URL: http://fdensammamamman.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen