För att det är kläderna från Theflagshipcompany man ska ha

Jag hoppade på det här med nya klädmärket Theflagshipcompany och det är det bästa jag gjort på länge, tycker det är så kul har haft 2 st öppethus hemma hos mig och älskar att pyssla, baka och förberedda inför sådan saker. 
Kläderna är så fantastiska och det är verkligen sådan otrolig kvalitet dom måste ses för att förstå hur snygga dom är, önskade jag kunde ha allt själv ! 
Men kläderna säljer så otroligt bra och det är kul att lägga ner sin själ i det och speciellt något man brinner för. 
Vill någon bli säljare kontakt Theflagshipcompany eller min mail [email protected] och Jessicorna i Skåne är två st fantstiska personer och super trevliga,snälla och bra att ha att göra med. Så tveka inte att hoppa på! Och nu till hösten kommer kill kollektionen och det är så fina kill kläder !!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen