Torsdag

Hej! 
Redan torsdag dagarna bara flyger och vi är halv vägs in i maj, snart sommar och semester och därefter dax för jobb.
Igår kom mina vänner Anna och Jennie på lunch hos mig, deras söta barn Adam och Saga var med dom har vuxit sedan sist vi sågs. Kul att vi hinner få till träffar. 
jag bjöd på Cesar sallad med kyckling. 
Kul att ni kom =) 
 
Idag hämtade jag upp svärmor Anki vi åkte till Sats gymet och tänkte träna men i dag var det ända dagen då mini sats var stängt så vi delade upp oss körde 30 min var och vi fick vara i minisats rummet med lilla Nellie. barn får ju inte vara med i gymet det är ju av säkerhet. 
Sedan åkte vi hem och åt lunch, därefter gick vi till Filippas förskola det var förskolans dag idag =) 
Fikade och grillade korv. Dom vissade upp saker dom gjort och lärt sig och fint väder var det så det var riktigt lyckat. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen