Frisören, Hallowen och en mysig helg

Helgen kommer helgen går, har jobbat sjukt mycket i veckan, har haft sjuk personal och då får man själv ställa upp om man inte får in någon. Men jag kommer ta ut all övertid nu i november för har en del saker inbokat och då passar det bra att ta det då. 
Men jag älskar mitt jobb så då är det kul att jobba. 
Nog prat om jobbet. I onsdags var jag hos bästa Karin på Zebra och jag vart så nöjd tusen tack kan rekomendera henne och kommer definitivt fortsätta gå hos henne. Skulle vilja testa Tess i Hammarbysjöstad men det ären bit att åka och då måste man verkligen ta en hel dag. 
 
I fredags jobbade jag kväll Anki kom till Stockholm passade bättre än torsdagen så jag byte stängnings dag. Sedan sov barnen hos dom och det var så lungt och skönt att komma hem till ingen stress med någonting. Fast det är klart man saknar dom små liven när dom är borta. 
Fick sova ut och tog en långfrukost på lördagen. Anki kom med barnen och då var det full fart igen. 
Vi tog det lungt hela dagen bara vara hemma är så skönt. 
Viktor kom senare och vi åkte till kyrkogården och tände ljus för nära och kära som vi minns och älskar. Så fint, vi gick även in i kyrkan och tände ljus och satt och lyssnade när dom spelade. 
Väl hemma lagade vi mat (barnen fick mat innan) Vi drack champange och firade David som satt V75 7 rätt =) Jätte roligt och kul =)
 
I dag har vi varit först på Lexington butiken i Barkarby och sedan Toysrus. Tjejerna skulle få välja vad dom ville i leksaks butiken, vi gick runt på alla avdelningar och jag sa ingenting utan dom valde tillslut docksaker, och lilla hermapan Nellie valde såklart likadant som Filippa det är hennes största idol. 
Till middag blev det hämt mat Sushi som alltid =) 
Här kommer ett gäng bilder =) 
 
innan frisör tiden 
efter frisör besöket 
 
Älskar pumpor 
min frukost i lördags 
pumpa Nellie 
Små pumpa tjejer 
Godis råttor
Barnens mat =) 
Klara att åka till kyrakan 
vid gammelmormors grav 
 
 
 
Minnes lunden är så fint 
Tände ljus i kyrkan 
Nellie satt som ett ljus i kyrkan 
Rostade pumpakärnorna 175 grader utsprida på en plåt strö över flingsalt in i ugn 25 min  så goda snacks 
morötter i olika färger fint och gott att dekorera tallriken med 
bästa champangen 
Filippa fick colazero att skåla med 
 
Gjorde pumpa spoopa så god och så enkel att göra 
vart plankstek med oxfile till middag 
färdig köpt dessert så god 
Filippa och Nellie fick sitta i soffan i Lexingtonbutiken och vänta 
 
detta valde dom i leksaksbutiken =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen