Platium Amex VIP-kväll på Lexington company

Jag och min fina vän Emnet var på ett trevlig Vip-kväll i butiken Lexingtoncompany, det var för alla Platium Amex medlelemar. Mycket trevligt med till tugg och bubbel. Och dessutom var det 20% på allt i butiken. 
Det vart lite påsar med mig hem =) 
Tack Emnet för du ville följa med mig. 
Sprang även in på NK och där fick 2 st fina Burberry klänningar följa med mig hem jag bara älskar dom och F och N kommer gilla dom jätte mycket. Han även med H&M ( ha ha man hinner mycket när man är själv =) 
Denna dag har jag fått massa gjort bara älskar så danna dagar =)
 
NKs fina julskyltning 
Butiken på Birgeralsgatan 
så goda kycklingspett bjöds det på 
så mycket fint och juligt 
Dagens skörd av påsar 
 
Lite från H&M 
 
Denna klänning bara älskar den F och N kommer bli så fina i dom 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för supertrevligt sällskap ikväll! Kul att ses på riktigt, var så länge sen ju men till nästa gång dröjer det inte lika länge :) Kramar

2014-11-22 @ 23:48:33
URL: http://blogh.alltforforaldrar.se/morsanj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen