Dagar och veckor bara flyger i väg

Hej! 
Herregud snart är vi mitt inne i oktober tiden bara rusar iväg. 
Vi har haft fullt upp här hemma, har varit på mässa, fixat med Nellies rum och planering av kalas som Nellie har på lördag. Skulle på ett event i morse med träning men känner mig hostig och lite kraslig i halsen så jag fick avstå. Hade varit kul för många bloggis vänner är där och så är det loppi som ordnar och dom är alltid så bra på att fixa sina event. 
Men jag ska åka och jobba kväll idag var tvungen att rycka in då sjuk personal, jobbar även kväll i morgon med och blir ledig på onsdag istället då det passade bättre. 
Nu ska jag ta tag i dagen och fixa lite saker som behöver bli gjorda. 
Igår fyllde min kära Pappi 58 år =) Massa Grattis . Vi kommer fira Pappa, Nellie och 
Marcus och även Jocke (han fyllde i sommras men det har inte blivit av att vi firat honom) Så vi slog ihop alla på söndag. 
 
Vill önska en fin dag =) 
Puss och Kram 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen