Min fina vinst Dolce Gusto

På eventet på Spaparadiset som fina Diana och Lina ordnade vann jag en helt underbar kaffemaskin Dolce Gusto, det bästa av allt man kan få varmchoklad, cuppichino,cafelatte, expresso hur bra som helst, allt i ett.
Dessutom sueper enkel att använda och det bästa av allt att den inte tar någon plats liten och smidig och lätt att göra rent.
Tusen tack för finaste vinsten Diana och Lina och framför allt Dolce Gusto
Så gott kaffe, denna fina, smidiga och enkla kaffe maskin borde finnas i varje hem.Jag kommer använda den flitigt och så trevligt att bjuda på gott kaffe när man får besök.  
Såg att Elgiganten hade bra priser på dom klicka HÄR för att komma till sidan 
 
Snygg, liten och smidig men framför allt gott kaffe 
Varm choklad är en favorit hos mig 
Köpte nya fina muggar idag, gissa vilket märke =) favorit märket Lexington, tänkte att det måste vara fina muggar till en fin kaffemaskin 
Välj en kapsel,stoppa i den fyll vatten på baksidan i en behållare, sätt på maskin och vänta på att det ska bli grönt då tryck och kaffet kommer ner, bestäm mämgd själv och stäng av när du fått önskad mängd, vill man ha en cafe latte så stoppar man i en kapsel för mjölk.
Dolce Gusto kan sin grej och och man får en god kopp kaffe snabbt ! 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh så fint :) KUL å ses, kram Lina

2014-10-16 @ 22:22:19
URL: http://blogg.loppi.se/liniz/
Postat av: Jessica

Tack fina Lina och fina Diana =) Tack Lina för du länkade till mig i ditt inlägg =) Kramis på er

2014-10-16 @ 23:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen