Fakta om mig =)

Tänkte många av er känner mig och vet mycket om mig men tänkte om ni verkligen vet allt om mig =) 
 
Favoritmat ?  Sushi
Favoritdryck? Colazero, champange
kör förbil? Range landover
Favorit Tv program ? Glamour
Favorit färg ? Rosa
Älskar ? Inredning, mode,skönhet,dryck och mat
Favoritmärke? Lexingtoncompany, Ralphlauren, Gucci, Gant, Theflagshipcompany
Inredningstil hemma? Newengland, newport
Intressen? Mode,inredning, träna och pyssla, min blogg, sociala medier 
Mitt motto i livet? Man lever bara en gång
Älskar i övrigt? min familj, kläder, matlagning, träffa och lära känna nya människor och knyta kontakter
Man ska vara rädd om ? Det liv man får och nära och kära, vänner. 
Mitt dröm yrke? Jobba med Pr som Pr konsult vore det perfekta jobbet för mig eller Lexington company 
Min kundskap och utbildning? Restaurang, servering,dryck,  matlagning, service och jobba med människor, mode: barn och vuxen, försäljning, exponering, driva,driva eget och få personal vidare i  sin karriär, målmedveten, utåtriktad och framåt. 
Andra drömmar som jag har: gitfa mig med min sambo David, besöka inspelningen av Tv programmet Glamour, jobba med något som jag brinner för: sociala medier, Flyga luftbalong 
Åka runt i USA bo på rancher, åka besöka Hampton, Newengland, Newport m.m. 
Det roligaste jag gjort ? Inspelning av Halvåtta hos mig  år2011
Det finaste jag har ? Mina 2 döttrar, min sambo David, min familj
Det som gjort mig mest ledsen ? Är när min älskade Farmor lämnade jordelivet och blev en ängel, saknar henne massor
Vill ha mest av allt ? Ett friskt liv utan sjukdomar
Våga och vill ? Testa nya spännade utmanningar
 
Vore super kul i fall du berättar vem du är i kommentarfältet nedan ? 
Ha en fin dag =) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen