Klick klick mat hem

Hej! 
Puh dagar bara flyger i väg och nu är det ny vecka med nya tag. 
Jag är fortfarande på av damning hos Jossan missade 2 dagar förra veckan, men från onsdag ska jag vara på plats i min butik. 
Har varje fall handlat mat på nätet så skönt att bara klicka hem och få det hem levererat till dörren, kommer verkligen fortsätta med det snacka om att spara tid. Det är jätte bra att man kan spara och döpa sin varukorg så kan man bara gå in och regliera den snabbt och enkelt. 
Nu är det bara städerska som jag ska få tag i har haft 2 på kartan men det stämmde inte med våra önskemål om dag osv. Letar vidare och det löser sig. 
Håller på att planera Nellies lilla rum del ska ta tag i och spray måla hennes säng så den är klar, än så länge är hon så liten fisen växer så sakta hon får plats i spjäll sängen. Men skönt när hon har egen rum del med gaderober. Har hittat bra gaderober på Ikea. 
Annars fortsätter hösten med massa roligheter: 
#Skönt att börja jobbaoch vara i butiken igen 
#Nellies 2 års kalas
#Underbarabarnmässan 3-5 okt 
#massa roliga homeparty bokningar Theflagshipcompany
# spaevent
#bloggmiddagen
#hoppas huset i Dalarna blir klart
# höstmysa med barnen 
#loppi event 
 
Säkert massa mera roliga saker dyker det upp. 
Nu ska jag ner och pyssla klart en vimpel =) 
 
Sovgott =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen