Sytt lite nytt

Nu är jag inne i en period där jag får ryk att sy och pyssla något=) 
Håller på att planera Nellies rum och massa fint ska hon få. 
Älskar verkligen att inreda och fixa är något jag skulle kunna hålla på med på hel tid. 
Är hemma hela dagen idag med Nellie hon är fortfarande krasslig. Just nu sover hon då hinner jag fixa med lite saker. 
Mina tankar finns just nu hos min farbror då han är jätte sjuk i canser. Tänker på hans fru och barn i denna svåra stund. 
Vill önska dig en fin dag =) 
 
Små kronor fint att ställa på hyllan eller dom kan leka med, sydde en blå till min systers barn och en till mitt gudbarn Leo 
Tyg bokstäver var lite krångligt att sy men det gick till slut 
Prinsess krona ska såklart stå i Filippas och Nellies rum 
Gårdagens middag blev jätte god kyckling soppa med vitlöksbröd 
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

M jag älskar soppor. Det är så gott och höstligt på nåt vis :)

2014-09-24 @ 19:28:03
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen