En Tävling

Då tänkte jag så här i vår och sommartider ha en liten tävling i samband med bästa inredningsbutiken Ombonat 
 
Lottar ut 4 st röd Gerbera formar, som är perfekt att servera förrätt i, baka småpajer, efterrätter,snacks hur fina som helst att duka med på bordet.
För att vara med:
 
1 Följ Ombonat på Faccebook och Instagram ( ombonat). Dela gärna tävlingen
2. Googla Ombonat på Googel, klicka på länken för Ombonat och skriv vilken bild du möts först av när du kommer in på sidan. 
3. Kommentera i fältet nedan att du är med och ditt svar. 
 
 Lycka till
tävlingen håller på t.o.m 3 maj
 
Formarna Finns även i andra färrger (beige, blå), men det är 4 st röda som är vinsten. 

Kommentarer
Postat av: jeanette fee

Ett dukat bord med tallrikar och fina glas

2015-04-26 @ 20:10:39
URL: http://nessiefee.blogg.se/
Postat av: Tina Carlström

Gillar och delar.
Jag ser ett middagskit i cremefärg, och en vas med vita rosor.

2015-04-26 @ 21:10:17
Postat av: Tina Carlström

Glömde skriva att jag gärna är med och tävlar :)

2015-04-26 @ 21:10:44
Postat av: Julia

Jag är med!

Jag ser en supersnygg dukning med härliga lexingtontallrikar!

2015-04-27 @ 09:13:53
Postat av: sandra

Gillar på fb och instagram.
Jag ser en fin dukning med tallrikar och glas samt vita rosor.

2015-04-27 @ 10:26:29
URL: http://nouw.com/katjacai
Postat av: Eva Gustafsson

Hej
Jag vill gärna vara med och tävla. Jag ser en fin dukning med en tallrik bestik till höger och en tygservett emd ring till vänster. Uppe till vänsater finns en vas med vita rosor med.

Gilalr på fb och delat https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921 följer även på imstagram evagustafsson_83

Mvh Eva

2015-04-27 @ 12:29:24
Postat av: Katta

jag ser en bordstablett med en vacker mattallrik med en liten stjärna i mitten matchande servett med servettring från Lexington bestick och 2 glas och en vas med cremefärgade rosor. vill vara med och tävla oxå!

2015-04-27 @ 13:29:40
Postat av: felicia kyrk

jag är med! gillat på facebook och följer som felicia kyrk och följer på instagram som feliciakyrkan.
När jag googlade detta såg jag:
En riktigt vacker och tradtionell dukning med fina vita rosor, tre bestick samt en djupare tallrik och en mer platt tallrik, super fint!

2015-04-27 @ 16:14:30
Postat av: Camilla Jonsson

Jag är med!
Jag ser en fin bild tagen ovanifrån på en vit dukning med vita rosor.
Gillar på facebook och följer på instagram (camjon7)

2015-04-27 @ 19:31:21
URL: http://fames.se/whereweare
Postat av: Frida Bergner

Jag är självklart med och tävlar.

Jag ser en fin Lexington dukning med en vacker vas med vita rosor.
Gillar på FB och Instagram.
Delar tävlingen på FB: Frida Bergner

MVH/Frida B

2015-04-29 @ 20:12:30
Postat av: Marre

Hejsan.
Jag ser en underbar fin dukning (Lexington dukning) i ljusa färger. Vita/ljusgula rosor, 2 glas (ser ut som vinglas), tallrikar (djup och platt), besticker, servett med en servettring, randig duk.

Jag blev hur glad som helst samt när jag såg att du hade ordnat en tävling för dina läsare, vilket var hur bra som helst samt väldigt roligt för oss läsare som har chansen att vinna dessa dina Gerbera formar. Jag tycker väldigt mycket om din blogg. Jag blev positivt överraskad när jag såg dessa fina formar du hade valt som vi kunde tävla och vinna om samt hur många det är som tävlade. När jag såg tävlingen så blev jag väldigt glad och tänkte, det här måste jag vinna, har alltid velat vinna en tävling och om jag vinner så blir det nog en bra present haha, just för att de är så himla fina och söta samt att jag älskar att baka. Min ekonomi är inte toppen för jag pluggar högskola och det kostar en hel del. Jag hade verkligen velat vinna! Som alla andra så hade jag såklart blivit överlycklig ifall jag vann den här gången, och som en fattig student så hade jag varit lycklig. Tack och lycka till er alla som tävlar :)


2015-04-29 @ 23:11:29
Postat av: Gabriella

Jag är gärna med, jag ser en bild med en fin dukning och vita rosor!

2015-04-30 @ 12:28:46
Postat av: Marie Lyander

Ohh, ser en helt fantastisk dukning, en riktig "vårdukning" ljus och fräsch!
Rosorna harmonierar helt med den övriga dukningen...
Blev helt "såld" så där vill jag också kunna duka,
när det drar ihop sig till fest, eller bara för att
mysa till vardagsmiddagen lite!
Följer på IG (marielyander) och gillar på fb
(ragnamarielyander)
Ha det så fint/Marie

2015-05-02 @ 10:12:09
Postat av: Malin Öhlund

En härlig bild på en kvinna som är omringad av en massa fina inredningsprodukter, porslin osv:) har gillat på fb och följer på insta i namnet @mmalinohlund

2015-05-03 @ 01:41:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen