Filippa och Nellie har världens bästa mormor,morfar, farmor och farfar

I torsdags var snälla svärmor Anki hämtade barnen, tusen tack är så tacksam över att hon hjälper till med barnen. Tusen tack bästa Anki för att du alltid ställer upp.
Finns ingen som du, dom hade gjort en utflykt med buss till farfar i fisken dom tycker det är kul att åka dit.
Jag skulle ju iväg på event på Totalhälsa. 
På fredagen började jag senare så jag hämtade dom på förskolan och körde dom till deras bästa mormor och dom skulle sova kvar där. Dom älskar att vara med sin mormor och morfar. Tusen tack för att ni alltid ställer upp och hjälper till är så tacksam att ni finns, finns inga som ni. 
 
Jag hade varje fall lungt och skönt på lördag hade bara mig själv och snacka man får tid över =) 
Hämtade Filippa och Nellie när jag stängde på lördag. Butiken stänger ju 17 så det är ju inte jätte sent. Brukar inte stänga på lördagar men eftersom jag inte jobbade min helg förra lördagen då möhippan var så måste jag ta igen min lördag. 
 
Igår kväll åt vi goda laxburgare till middag och sedan när man äntligen satte sig i soffan somnade jag så jag gick och lade mig tidigt i går. 
 
recept kommer i annat inlägg 
I Filippas  och Nellies ägg från mormor och morfar var det: 
 
Hur söta är inte dessa virkade verk som min bästa mamma virkat =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen