Fruhippa med fina vännen Jennie

Igår var vi ett gäng tjejer som överaskade Jennie med en fruhippa (hon har redan gift sig gjorde det utomlands) 
Vi åkte hem till henne på morgonen och hon vart minst sagt chockad när vi välde in till henne. Hon fick en minnesvärld dag från oss alla och vi hade jätte trevligt var väl hemma vid 01,30 tiden. Det som var synd var att jag inte hade någon röst den försvann på fredag kvällen och har fortfarande inte kommit tillbaka =( 
Här kommer Jennies dag i bilder =) 
 
Packad och klar redo för att överaska Jennie på hennes fruhippa 
Jennie fick lösa en rebus 
Hon öppnade chockandes
 
 
Packar packar för dagen 
champange 
skål finaste Jennie 
 
dagens minsta delatgare fick fälja med sötaste Adam så snäll och bara hängde med 
Hittade en söt liten uggla hemma på Jennies hylla
Redo för dagen 
fick börja med att göra ett smycke 
jätte fint blev det 
Hela gänget 
lunch vart det i Rålisparken jätte god cesar sallad 
Underdagen hade Jennie olika utmaningar med oss (jag hade glamour deltagare flest namn på 2 min ) 
Bumberball (skulle varit med men eftersom jag inte hade någon röst hoppade jag över det ) 
dom såg ut som små pumpor som trippade runt 
Vi begav oss hem till Sannas lägehet och kvällens utsikt var över mälaren, några bastade och badade 
 
Jennie var jätte duktig på att jonglera 
Italens buffe vart kvällens middag 
En glad och lycklig Jennie 
Kvällen fortsatte länge vi skulle egentligen gått ut men vi hade så trevligt så vi var kvar hos Sanna 
Sofia kom och anslute sig till kvällen Vi delade på Taxi hem =) 
Tusen tack bästa tjejerna för en super lyckad och trevlig dag och tack Jennie för att jag är en del i dit liv =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen