Bilder från sista veckorna i Dalarna

Hej =)Nu har jag lagt in bilderna från telefonen till datan, min kamera gick ju sönder i sommras. Ska ta tag i och beställa ny. 
 
Här kommer varje fall en hel del bilder från Dalarna: 
 
Det blir en del vin och champange på semestern 
Några båtturer fick vi varje fall 
bästa ölen 
ferarin kördes det mycket av i Rönnäs 
Vart en del pyssel träglassar 
Så vackert och fin utsikt 
Ikea i Borlänge var jag och Filippa och besökte
 
Älskar att klä dom likadana 
stranden och snäckor ska fyllas på 
Det är sådant fågelliv och i sjöboden bor dessa söta småfågelungar 
Pappa David byggde en kiosk till F och N 
Vi har grillat massor eftersom vi inte har ett riktigt kök ännu 
 
starnd lek i solen 
råraka bästa förrätten 
så gpda kräftor 
Denna inrednings pyssel bok finns det massor som jag ska göra 
på cleasohlsson 
lilla Nellie sover fortfarande middag 
Nellies dörr 
Filippas dörr 
kiosken vart det mycket lek i, den ska målas i vit 
puss puss systrar 
 
vi beställde grekisk mat 
Filippa och jag leker Spa 
Nellie var så stolt då hon nådde fram och kunde köra själv 
I skogen på svamp jakt httade dock inget 
Hittade en koja i skogen 
Filippa och Nellies första fiskar 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen