1 december och paket kalender

Tänk att det är december och snart är det ett helt nytt år, tiden springer i väg och det är ingen som stoppar den! 
Tänkte hur jag skulle göra med barnens paket adventskalender i år hade en som jag gjort men den har gått lite sönder och jag orkade inte laga den. Så detta år vart det den här varianten. Fattas dock 16 paket som ska hängas upp. 
Hade också velat ha en rejäl pinne från skogen men får väl se om jag hittar någon i dalarna på landet tills nästa år. 
Filippa och Nellie vart jätte glad när dom vaknade på morgon och första paketet skulle öppnas. 
 
 
Tyckte den här bilden vart lite speciell fint med stjärnan på väggen =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen